בן גביר שב לשייח ג'ראח: "אשאר פה עד להשבת הביטחון"

איתי גדסי No Comments on בן גביר שב לשייח ג'ראח: "אשאר פה עד להשבת הביטחון"

לאחר שהתעלף ופונה אמש לביה"ח, ח"כ בן גביר שב הבוקר לשכונת שייח ג'ראח והצהיר: "כנראה שיש הוראה לא רק לפרק את לשכתי הפרלמנטרית, אלא גם אותי. זה לא יעזור להם, עד שלא ישיבו את הביטחון לשמעון הצדיק, לשכתי תמשיך לפעול במקום"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ איתמר בן גביר שב הבוקר (שני) לשכונת שייח ג'ראח-שמעון הצדיק לאחר שהתעלף אמש (ראשון) במהלך מאמצי המשטרה לפנות את לשכתו מהשכונה ופונה לבית החולים הדסה.

"כנראה שיש הוראה לא רק לפרק את לשכתי הפרלמנטרית, אלא גם אותי. זה לא יעזור להם, עד שלא ישיבו את הביטחון לשמעון הצדיק, לשכתי תמשיך לפעול במקום", הצהיר בן גביר.

‏השר לביטחון פנים עמר בר-לב התייחס לעימות בין השוטרים לבן גביר: "מעולם לא היה חבר כנסת בישראל שהרים יד על שוטר. החסינות היא קודש, האלימות היא מגונה. תודה לכוחות המשטרה שפועלים בכוחות נחושים באזור הרגיש של שייח׳ ג׳ראח חרף הפרובוקציות".

בן גביר הגיב: "סרטון אחד שווה אלף שקרים של בר לב שמנסה לחמוק מאחריות שמוטלת עליו והופך את המותקף לתוקף. ברור לי שהשר בר לב הוא זה שנתן הוראה לא חוקית לפגוע בחסינותי, לפרק לי את הלשכה ולפרק אותי".

בן גביר אמש

ח"כ בן גביר הוסיף: "מדובר בשר הכי כושל בתולדות ישראל שהפך לבדיחה בטחונית מהלכת, במקום להשליט בטחון במדינה. בר לב צריך לשים את המפתחות וללכת הביתה ואם לא, אז צריכים לפטרו, כדי להחזיר לציבור את הבטחון לו הוא ראוי".

כזכור, אמש התעלף בן גביר במהלך מאמצי המשטרה לפנות אותו ואת לשכתו הפרלמנטרית. בן גביר פונה לבית החולים הדסה עין כרם.

בבית החולים אמר בן גביר: "אני מבקש למסור תודה לכל מי שדואג לשלומי. אני כרגע בבדיקות בבית החולים, לאחר ששוטרים ובראשם הקצין שחר מחסומי נהגו בברוטאליות ואלימות כלפיי, עד שהתעלפתי. לשוטרים אסור לגעת בחבר כנסת, וברור לי שיש להם הוראה מגבוה לפרק את לשכתי הפרלמנטרית. לא יעזור להם. נחזור עד שהביטחון יחזור לשמעון הצדיק".



0 תגובות